انیمیشن بچه رئیس

انیمیشن “بچه رئیس” یک انیمیشن کمدی و ماجراجویی است که توسط استودیوی انیمیشنی DreamWorks Animation ساخته شده است. این انیمیشن در سال 2017 منتشر شد و توسط تام مک‌گراث کارگردانی شد.

انیمیشن “بچه رئیس” با استفاده از طنز و شخصیت‌های جذاب، به تماشاگران خانواده‌ها و کودکان ارزشمندی را ارائه می‌دهد. داستان آن علاوه بر سرگرم کننده بودن، پیام‌هایی درباره خانواده، مسئولیت، همبستگی و ارتباطات را نیز به مخاطبان منتقل می‌کند.

بچه رئیس فصل 4 قسمت 10

انیمیشن بچه رییس فصل 4 قسمت 110دوبله فارسی

انیمیشن | بچه رییس فصل 4 | قسمت 12 اخر

انیمیشن بچه رییس فصل 4 قسمت 7 دوبله فارسی

بچه رئیس فصل 4 قسمت 8

کارتون بچه رئیس قسمت 9 فصل 4

بچه رییس : بازگشت به کار , فصل 4 قسمت 4 , دوبله فارسی

کارتون بچه رئیس فصل 4 قسمت 5 دوبله فارسی

انیمیشن بچه رییس فصل 4 قسمت 6 دوبله فارسی

انیمیشن بچه رئیس فصل چهارم قسمت اول با دوبله فارسی

بچه رئیس فصل 4 قسمت 2 دوبله فارسی

انیمیشن بچه رئیس فصل 4 قسمت 3 دوبله فارسی

 

پوستر دیواری بچه رئیس برای تزئین دیوار اتاق پسرانه

پوستر دیواری “بچه رئیس” معمولاً شامل تصویر اصلی از شخصیت اصلی انیمیشن، یعنی بچه رئیس، است. این طرح معمولاً طراحی شده برای پوستر دیواری اتاق پسر است به گونه‌ای که جذابیت و جالبیت انیمیشن را منتقل کند.

از نظر محیط استفاده، پوستر دیواری “بچه رئیس” به خاطر طرح زیبا و شاد آن، در مکان‌های مختلف قابل استفاده است مانند اتاق کودکان، اتاق بازی، اتاق خواب پسر و مدرسه. هدف اصلی استفاده از پوستر دیواری “بچه رئیس”، ایجاد جوی شاد و سرگرم‌کننده و جذاب برای علاقه مندان به کارکتر انیمیشن بچه رئیس است.

0
تعداد طرح موجود در دسته بندی

داستان انیمیشن بچه رئیس

داستان انیمیشن “بچه رئیس” در مورد یک بچه به نام تیم است که ظاهراً یک بچه عادی به نظر می‌رسد، اما در واقع یک رئیس کارآگاهی است که به صورت مخفیانه در میان خانواده‌اش زندگی می‌کند. او با برادر بزرگترش به نام تد صمیمی است و با هم در ماجراهایی پر هیجان قرار می‌گیرند.

تیم و تد به مأموریت‌هایی می‌روند که اکثراً با مشکلاتی مرتبط با کارها و مسئولیت‌های بزرگ‌ترها سر و کار دارد. آن‌ها در این مسیر با شخصیت‌های جذاب و جالبی روبرو می‌شوند و در طول داستان، پی به رازهایی می‌برند که ممکن است زندگی‌شان را تغییر دهد.